Sunday 4 December 2011

SENYUM YE


susah nak senyum tu dah jadi trend masa kini ke??? apa aku tak tau???
Kenapa susah sangat nak senyum...KENAPE??? jom kite terjah yyy...

"eleh, kita senyum kat orang, orang pulak tak nak senyum kat kite balik.. malas aku..."

"senyum dengan orang yang aku x kenal? orang pikir aku sotttt kang.."

"kali terakhir aku senyum kat orang, aku kena tampar sebab orang pikir aku gatal nak mengorat"

"bengkak r bibir aku sebab senyum banyak sangat"

"aku x da gigi lah, tak cantik aku senyum" ~ada ke pulak macam ni..~


alaaa~ jangan le macam tu... senyuman tu kan satu sedekah....boleh awet muda gak...
sejuk hati tengok orang senyum tau....
plus2, bagi yang single menyingle tu, senyuman tu kan mampu memikat...
tak rugi tau kalau senyum...
SENYUM YE!!!



No comments:

Post a Comment

bear with my entry